Bangalore - Reisverslag uit Bangalore, India van MinouHeel - WaarBenJij.nu Bangalore - Reisverslag uit Bangalore, India van MinouHeel - WaarBenJij.nu

Bangalore

Blijf op de hoogte en volg

16 Januari 2014 | India, Bangalore

Eenmaal aangekomen op het vliegveld van Bangalore rond 05.00 ging ik opzoek naar een taxi die me naar het hotel kon brengen dat ik had opgezocht. Eenmaal daar aangekomen bleek het hotel niet meer te bestaan. Gelukkig was de taxichauffeur zo vriendelijk om even te wachten tot ik een nieuw hotel had gevonden. YMCA leek me wel een leuk hotel;) het lag net iets buiten het centrum dus een rustigere omgeving (dacht ik).
Om 8 uur was ik klaar met inchecken en ben ik gelijk gaan slapen, jaja heel saai.
In de middag ben ik de stad ingegaan, ik dacht lekker te gaan lopen om even de benen te strekken. Dit ging allemaal goed tot ik moest oversteken. Dit heeft namelijk te maken dat het verkeer vrij chaotisch is (dit is eigenlijk een understatement). Daarom hebben ze voor voetgangers tunnels onder de weg gemaakt, alleen zijn de hekken vrijwel allemaal op slot en ook al waren ze open waag ik het er niet op daar in te gaan. Kortom in heb me een extreme sport eigen gemaakt OVERSTEKEN.
Na wat rond te hebben geslenterd te hebben in het centrum wou ik terug naar het hotel om weer te gaan slapen (ik had nogal een jetleg)
Aangekomen bij het hotel was er op het veld erachter een moslimfestival aan de gang, waar honderden mensen waren. En de hele avond waren mannen vals aan het zingen door een nog valsere megafoon. Verschrikkelijk!!!! Gelukkig was ik zo moe dat ik er uiteindelijk toch doorheen heb geslapen, wat ik behoorlijk wonderbaarlijk vond!
Gisteren heb ik een treinkaartje gekocht naar Hampi voor vanavond:D Ik vertrek vanavond rond 22.00 en kom daar 07.45 aan. Ik ben benieuwd of ik kan slapen in de trein.
Verder heb ik gister een tour door Bangalore gemaakt, met een paar indiers, waarvan eentje goed engels sprak, dus heb daar de hele middag mee gekletst. We zijn in een hele mooie tuin geweest, het was bijna geen tuin meer te noemen zo groot was het! Maar je had er veel bijzonderen planten, bomen en bloemen. Ook waren we naar een techniek museum geweest, een soort Nemo, maar dan armoedig. Kortom daar was niks aan.
Vandaag is mijn rustdag, heb heerlijk in het park gezeten en heb net echt cappuccino gedronken(heerlijk).
Nu moet ik mn tijd volmaken tot mn trein gaat;)

  • 16 Januari 2014 - 12:12

    Annegien:

    Hoi lieve Noutje,
    Wat heerlijk om van je te horen. Moet nog erg wennen hoor, wordt regelmatig vlak voor het slapen gaan met nare gedrachten geconfronteerd en kan dan weer niet slapen. Maar dat zal wel steeds minder worden, zeker na zo mooi rijsverslag. Heb je mooie foto's gemaakt dan die tuin waar je het over had.
    Ook leuk dat je contact had met een engels sprekende Indiër. Ga dadelijk ff kijken waar je heen gaat vanavond. liefs mama

  • 16 Januari 2014 - 12:16

    Kimberly:

    Leuk Minou dat je een reisblog bij gaat houden. Altijd even wennen zo de eerste dagen. Fijne treinreis!
    X Kim

  • 16 Januari 2014 - 12:29

    Bep Vd Heijden:

    Hallo Minou!

    Wat een onderneming ben je aan het doen!
    Maar je zal wel veel mooie dingen gaan zien,ik zal je blog met veel interesse gaan volgen.
    Fijne vakantie en wees voorzichtig,( zegt een moeder, haha)

    Groetjes Bep

  • 16 Januari 2014 - 15:52

    Simone:

    Lieve minou,

    fijn te lezen dat je al een paar leuke dagen hebt gehad.
    top om je zo te volgen

    veel plezier en geniet ervan

    xxx simone

  • 16 Januari 2014 - 18:04

    Mark En Lorene:

    Hoi Minou,

    Fijn dat je goed aangekomen bent, het genieten is begonnen!
    Lekker veel foto's maken, wij zijn benieuwd.

    Xx Mark en Lorene

  • 16 Januari 2014 - 18:58

    Dylan:

    Heey minou! Hahaha oversteek sport! Ik geloof je zo. Had ooit een filmpje gezien van India en zag en vrij heftig uit. Super veel plezier daar

    Xx dylan

  • 16 Januari 2014 - 20:23

    Yvonne:

    Lieve Minou,
    Wat super gaaf om je avonturen te lezen! Spannend hoor, wat je nu al hebt gedaan!
    Goede treinreis, dikke knuffel!

  • 16 Januari 2014 - 20:37

    Hans:

    Lieve Minou, wat een avonturen. Ik hoop dat je in de trein een beetje kunt slapen. Ik wens je een goede reis. Dikke knuffel en een heerlijke vakantie.

  • 17 Januari 2014 - 01:17

    Marit:

    Lieve Minou,
    Vanuit Mexico lees ik met een jaloerse glimlach je blog - en ik hoop dat er nog vele gaan volgen!-
    De eerste dagen zijn altijd wennen, maar dat oversteken een sport was, wist ik alleen uit het 'Kikkerspelletje' om over te steken... :) Hoe dat in reallife zou zijn weet ik niet.
    Hotels die niet meer bestaan en je eigen weggetje vinden. Dag bij dag te bekijken en hoe je mood is er voor te gaan. Heerlijk! Zou zo weer terug willen en ik weet dat Nous er net zo over denkt.

    Jij bent net lekker van start gegaan, dus GENIET!
    Ik blijf je volgen!
    Besos en liefs uit Mexico, x Marit

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, Bangalore

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

11 Maart 2014

My wallet in danger!!!!

15 Februari 2014

Kamelen tot festival

13 Februari 2014

On my way to Rajastan

05 Februari 2014

Mumbai

29 Januari 2014

Om Beach

Actief sinds 16 Jan. 2014
Verslag gelezen: 159
Totaal aantal bezoekers 3688

Voorgaande reizen:

16 Januari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

16 Januari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: