On my way to Rajastan - Reisverslag uit Udaipur, India van MinouHeel - WaarBenJij.nu On my way to Rajastan - Reisverslag uit Udaipur, India van MinouHeel - WaarBenJij.nu

On my way to Rajastan

Blijf op de hoogte en volg

13 Februari 2014 | India, Udaipur

Eindelijk weer even tijd gevonden om jullie mijn avonturen te vertellen. Na de grote stad werd het eens tijd voor wat anders, op naar Rajastan!!! (een gebied in India) Maar eerst de bus reis, wat uiteindelijk een hel bleek, behalve dan dat het niet warm was! In eerste instantie was de bus perfect, ik had mijn eigen bedje en kon het geheel afsluiten. De eerste paar uur reden we door Mumbai, het was net een bus tour. We reden door de slums, die midden in de stad liggen. Het was raar om dat te zien hoe kleine hutjes opeen gepakt staan en daar naast luxe appartementen. Toen we eindelijk de stad uit reden was het alweer donker, ongelovelijk soms, om 18.00 is het donker. Er was dus vrij weinig te zien, dus dacht ik lekker te gaan lezen, dat ging niet, want het lampje deed het natuurlijk niet. Uiteindelijk besloot ik maar te gaan slapen, ging het raampje niet dicht, was het de hele nacht super koud en kon ik nauwelijks slapen. Oke dat was even gezeur van mijn kant.
Na 16 uur in de bus was ik eindelijk aangekomen in Udaipur, freezing cold there!!!! Ik ben dat echt niet meer gewend, maar 's ochtends is het daar koud koud! Ik heb gelijk een guesthouse gezocht en gevonden en bij aankomst werd mij verteld dat de douche warm water had!!! Ik ben nog nooit zo blij geweest met een warme douche, die had ik al die tijd niet en ik was helemaal koud. De eerste dag heb ik voornamelijk geslapen, aangezien ik die nacht nauwelijks had geslapen.
De volgende dag heb ik eigenlijk niks bijzonders gedaan, gewoon een beetje rondgelopen en gekeken, sorry niks over te melden...
Mijn laatste dag in Udaipur moest ik van mezelf maar eens wat bezichtigen. Ik ben naar het paleis gegaan en heb me laten rond leiden door een gids die me er vanalles over kon vertellen.
Daarna ergens koffie gaan drinken en ja hoor, zie ik een jongen die ik al eerder had ontmoet. Samen zijn we de stad verder gaan verkennen en naar het Monsoon Paleis gelopen om daar de sun set te zien. Het is hier zo populair om naar een sunset point te gaan, ik heb er ondertussen zoveel gezien en zoveel foto's ervan. Daarna zijn we wat gaan eten en heb ik de bus gepakt naar Jaisalmer.

  • 13 Februari 2014 - 14:10

    Annegien:

    Hoi hoi, fijn om weer een verslag te lezen, ik mis alleen het kamelenverslag en het festival... Nu dus richting Jaisalmer. Groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, Udaipur

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

11 Maart 2014

My wallet in danger!!!!

15 Februari 2014

Kamelen tot festival

13 Februari 2014

On my way to Rajastan

05 Februari 2014

Mumbai

29 Januari 2014

Om Beach

Actief sinds 16 Jan. 2014
Verslag gelezen: 111
Totaal aantal bezoekers 3679

Voorgaande reizen:

16 Januari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

16 Januari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: