Om Beach - Reisverslag uit Om Beach, India van MinouHeel - WaarBenJij.nu Om Beach - Reisverslag uit Om Beach, India van MinouHeel - WaarBenJij.nu

Om Beach

29 Januari 2014 | India, Om Beach

De eerste dag aan het strand hebben we voornamelijk in de zon gelegen en gezwommen. In de middag dachten we dat het een goed idee zou zijn om naar een ander strand te lopen, Kudle Beach. De hike begon heel mooi langs de rotsen en de zee, maar uiteindelijk bleek het pad nergens op uit te komen helaas en konden we weer terug lopen.
Die avond zijn we bij een sunset point gaan eten en daarna vroeg naar bedje toe.
De volgende dag zijn we naar Paradise beach gelopen. We begonnen rond 12.00, kortom op het heetst van de dag. Maar de hike was schitterend, met uitzicht over de zee en lopen door de bossen. Eerst kwamen we aan op Half Moon Beach, hier hebben we een verfrissende duik genomen om even af te kunnen koelen. Na nog eens 20 min lopen kwamen we eindelijk aan op Paradise beach. Dit is een klein strand waar veel mensen naar toe gaan om te kamperen of in een hangmat te slapen. Er is verder helemaal niks, behalve een improvisorische keuken waar te Tali maken. Na een middag daar te hebben gechilld en gezwommen, hadden we besloten de boot terug te nemen naar Om Beach.
's Avonds zijn we naar een kampvuur geweest en hebben daar de hele avond gezeten onder het genot van een Kingfischer beer (walgelijk!).
Je kan wel zeggen dat ik hier ontzettend lui ben geworden, want ik lig alleen maar op het strand en verken rustig de omgeving.
Gisterochtend heb ik spontaan besloten om met een andere groep de boot te pakken en naar Kudle Beach te gaan. Kortom ik als een gek mn tas pakken en op naar het volgende avontuur.

• 29 Januari 2014 - 10:19

Simone:

weer een leuk verslag, rust lekker uit en geniet ervan
    liefs Peter en Simone xxx

• 29 Januari 2014 - 11:48

Annegien:

Wat een leven, wat moet jij genieten!!!!

• 29 Januari 2014 - 17:27

Yvonne:

Het klinkt allemaal erg verleidelijk, bofferd!

• 31 Januari 2014 - 16:40

Hans:

droom nu al van de zon, maar dan in een wat gecultiveerder oord. Het is hier koud en grijs. Wat ben jij lekker aan het genieten, Hans xxx